РЕМОНТ ШЛАНГІВ СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ ОЛИВИ ЛЕГКОВИХ АВТОМОБІЛІВ
Виробляємо ремонт шлангів системи охолодження оливи в двигуні, автоматичній коробці передач (АКП) автомобілів імпортного виробництва. (AUDI, BMW, CHEVROLET, FORD, HONDA, HYNDAI, MAZDA, MERSEDES,
OPEL, MITSUBISHI, NISAN, TOYOTA, VOLKSWAGEN,...)
Якщо на Вашому авто потік шланг системи охолодження оливи – у Вас є три можливості вирішення цього питання:
1. Купити новий шланг. Це варіант найідеальніший, але й найдорожчий. Якщо машина рідкісна або випускалася, наприклад, для азіатського ринку - будьте готові до того, що шланг, з незрозумілих причин, може не підійти.
2. Купити шланг із розібраної машини. При цьому необхідно усвідомлювати, що шланг - це витратний матеріал і його ресурс обмежений. У середньому це 5 – 10 років або близько 100 тисяч кілометрів пробігу. Ресурс шланга може бути більшим або меншим. І на вигляд неможливо визначити, коли він потече.
3. Ремонт шланга. Це наша головна спеціалізація. Тут ми досягли блискучих результатів. Саме на ремонті шланга я хочу зупинитися, докладніше описавши цей процес.
Ремонт проводиться шляхом заміни рукава (шланга). Трубки та фітинги залишаються штатними.
Зміни конфігурацій трубок та подовження шланга можливі в розумних межах.
Для того, щоб ремонт шланга увінчався успіхом, необхідно дотримуватися наступних рекомендацій:
1. Провести демонтаж шланга власними силами або на СТО.
2. При демонтажі шланга необхідно зберегти геометрію шланга (розворот трубок), т.к. після ремонту розгорнути трубки буде неможливо.
3. Шланги приймаються в роботу у чистому вигляді.
Хочу зупинитись на такому прикладі:
Клієнт вирішив поміняти радіатор, а також старі шланги та трубопроводи.
Нижче наведені шланги системи охолодження до переробки та після:
|