РЕМОНТ ШЛАНГІВ ГІДРОПІДСИЛЮВАЧА КЕРМА (ГПК) ДЛЯ ЛЕГКОВИХ АВТОМОБІЛІВ
Виробляємо ремонт шлангів гідропідсилювача керма, легкових автомобілів імпортного виробництва. (AUDI, BMW, CHEVROLET, FORD, HONDA, HYNDAI, MAZDA, MERSEDES,
OPEL, MITSUBISHI, NISAN, TOYOTA, VOLKSWAGEN,...)
Накопичивши величезний досвід, ми досконало освоїли ремонт шлангів гідропідсилювача керма, шлангів системи кондиціювання легкових та вантажних автомобілів.
Ми гарантуємо відсутність сторонніх шумів та вібрації після ремонту шланга у нашій майстерні.
Гарантія на всі відремонтовані нами шланги 6 (шість) місяців, на виготовлені нами нові шланги - 12 (дванадцять) місяців.
Якщо на Вашому авто потік шланг гідропідсилювача керма - у Вас є три можливості вирішення цього питання:
1. Купити новий шланг. Це варіант найідеальніший, але й найдорожчий. Якщо машина рідкісна або випускалася, наприклад, для азіатського ринку - будьте готові до того, що шланг, з незрозумілих причин, може не підійти.
2. Купити шланг із розібраної машини. При цьому необхідно усвідомлювати, що шланг - це витратний матеріал і його ресурс обмежений. У середньому це 5 – 10 років або близько 100 тисяч кілометрів пробігу. Ресурс шланга може бути більшим або меншим. І на вигляд неможливо визначити, коли він потече.
3. Ремонт шланга. Це наша головна спеціалізація. Тут ми досягли блискучих результатів. Саме на ремонті шланга я хочу зупинитися, докладніше описавши цей процес.
Для того, щоб ремонт шланга увінчався успіхом, необхідно дотримуватися наступних рекомендацій:
1. Провести демонтаж шланга власними силами або на СТО.
2. При демонтажі шланга необхідно зберегти геометрію шланга (розворот трубок), т.к. після ремонту розгорнути трубки буде неможливо.
3. Усередині шланга гідропідсилювача керма високого тиску часто знаходиться компенсатор, що згладжує пульсацію насоса. Щоб не пошкодити його – не розбирайте та не розрізайте рукав (шланг) самостійно.
4. Шланги приймаються в роботу в чистому вигляді, тому оливу необхідно злити.
У нашій майстерні можна провести тестування шланга не тільки на герметичність, а й на пропускну здатність.
Стандартний ремонт провадиться шляхом заміни рукава (шланга). Трубки та фітинги залишаються штатними. Час ремонту до 1 години.
Час ремонту збільшується залежно від складності робіт, що виконуються, якщо:
- Виявлені у процесі діагностики завуження прохідного перетину доводяться до штатного значення.
- Пошкоджені фрагменти (деформовані, іржаві трубки, гайки зі злизаним різьбленням, тріщини на фітингах) замінюються на нові, виготовлені нами за аналогією зі зразком.
Зміни конфігурацій трубок та подовження шланга на прохання Замовника можливі лише в розумних межах.
|